Kardof Kulübü Basın Sözcüsü İlker Özbay yaptığı açıklamada;
''Kulübümüz Haftasonunda 2 etkinlik birden yaptı

Erciyes üniversitesi nin her yıl geleneksel olarak düzenlediği Erciyes zirve etkinliği 15 şubat cumartesi Çoban inine kamp atılarak başladı. Zirve faaliyeti yoğun hava muhalefeti nedeniyle 3200 metrede sonlandırıldı. Faaliyette Kulübümüzü Temsil eden Ersin Arıya Teşekkür ederiz.

Ayrıca 16 şubat pazar günü Hadim - Yerköprü Şelalesine bir foto-trekking turu düzenledik. Yazılı , Pınarbaşı, Kızılyaka, Bozkandak köylerini geçip Alanözüne ulaştık burada kısa bir ihtiyaç molasının ardından yola devam ettik.  Yerköprü Hes çalışanlarının izni ile Yerköprü hes de bir tanıtım gezisi yaptık. Havanın hafif soğukluğu doğanın sıcaklığına yenik düştü  her zamanki gibi. Buradan güzel kareler ve güzel bir dostlukla ayrılan ekibimiz santralden şelaleye kadar 2 gruba ayrılarak 5-6 km lik bir yürüyüşle iki farklı rotadan Şelaleye ulaştık.

Göksunun çarpıcı rengi ve Yerköprü Şelalenin manzarası büyüleyiciydi. Türkiye Genelinde Yüksekliği 8-10 Metrenin Üstünde 37 Şelaleden birinde keyifle vakit geçirip, saat 4 gibi dönüş için yola koyulduk.

KARDOF Doğa ile İnsanı Buluşturmaya Devam Edecek... Bizi sosyal medyadan ve web sayfamızdan takip edebilirsiniz,''dedi.