Kulüp 2. başkanı İsmail Öcal yaptığı açıklamada;''Yönetim Kurulu Başkanı Fedai Erkcaoğlu Türkiye'nin en yüksek dağları olan Süphan Dağı (4058 metre), Ağrı Dağı (5137) ve Niğde Aladaglar-Demirkazık (3756)  zirvesini gerçekleştirerek ilimizi ve kulübümüzü temsil etmiştir.Ülkemizin en yüksek ve en ciddi zirvelerine 1 hafta gibi kısa bir sürede tırmanılarak Kardof ismini duyurmaya devam ettirmektedir.Aynı kapsamda tüm Karaman halkının mübarek Ramazan Ayının'da hayırlara vesile olmasını temenni ederim''dedi.

Gezi Yazısı

Ağrı Dağı;

Süphan Dağı tırmanışının (4058 m) ardından 24 kişilik bir ekip ile Doğubeyazıt'a geçerek isfehan otelde bir gün dinlendik ve sabah  erken çevirme köyüne hareket ederek 2200 metreye ulaştık.Kamp malzemelerimizi katırlara vererek 6 saatlik bir yürüyüşün ardından 3200 metre kampına ulaştık ve 1 gün burada kamp yaptık,  ertesi sabah dinlenmiş bir vaziyette 4200 metre kampına hareket ettik. 4200 metreyede yaklaşık 4,5 -5 saatlik bir yürüşün ardından ulaşıp kampımızı attık aynı gece  saat 01:00 gibi başlayan zirve faaliyetimizi Türkiye'nin çatısı olan 5137 metrede saat 8.00 gibi sona erdi. Zirveden direk 4200'e gelip kampımızı toplayarak 2200 çevirme köyüne kadar inişe geçtik.Akşam saat 19.00 gibi çevirme köyünden doğubeyazıt'a hareket ettik. Ağrı dağı zirve tırmanışında ekip lideri Ertugrul Tugay'a ve ekibimize teşekkür ederim.