KARDOF Yönetim kurulu başkanı Fedai Erkocaoğlu yazısında şunları ifade etti :

Kardof ekibi olarak Tayyar Çelik, Selman Şahiner ve Fedai Erkocaoğlu 9 haziran Cumartesi saat 13.00 gibi Karaman’dan Ereğli’ye AYDOS Dağına doğru yola çıktık ERDAK ın düzenlediği 2. şenliği şenlendirmek birazda şenlenmekti maksat, bozkırın kavurucu sıcağında Tayyar’ın Şahin şoförlüğü performansında baktık ki Ereğli İstasyon garının önünde buluvermişiz kendimizi. Bu arada kulübümüzün Ereğli ye taşınan üyelerinden Mustafa Eryılmaz’ı 5 dakika kadar bekleyip yolumuza Halkapınar istikametinden devam ettik Çakıllar köyüne yeşil bir vadinin içinden varıp İlköğretim okulu binasında ekibin diğer kalanlarını bekleyen Samimi Erdak üyeleri ile el sıkışıp faaliyete merhaba dedik. 20 dakika geçmemişti ki şenlik kapsamında önceden tüm Türkiye’den çeşitli kulüplerden toplanan 250 kadar dağcı arkadaşımız İvriz i gezdikden sonra Çakıllar köyüne gelmişlerdi. Çantalarımızı traktörlere yerleştirip kamp alanına doğru köyün içinden başlayan yolculuğumuzda tanıdık bir çok dağcı arkadaşımız ile sohbetler eşliğinde yola koyulduk. Adana çu..dost üyesi Abdullah Canpolat ı da orada görmemiz bizi en çok sevindiren olaylardan biri olduki Abdullah a buradan gönderme yapıyorum Abdullah anladın sen onu :) Allah... .Kamp alanına daha hızlı ilerleyen Tayyar ve Mustafa arkadaşımız kamp yeri seçiminde doğru bir kararla kampın mutfak kısmına yakın bir alan seçmişlerdi ki yemeğe doğru yürümek zorunda kalmadan neredeyse varılacak mesafeydi. Çadırlarımızı kurup sıcak çaylar paylaşılan meyveler ve sponsorumuzdan sağlanılan hediyelik DURU BULGUR paketleri ve doğa adına paylaşılan bilgilerle yat saatini çabucak bulmuştuk. 3430 m. Aydos için erken uyuyup zinde olmalıydık gece son hazırlığımızdan sonra saatimizi 2.20 ye kurup uyumuştuk. Ve gece saat 3.00 da zirve faaliyeti için yola çıkıldı. Aydos dağının kuzeyinden erdak lı arkadaslarının klasikleştirdiği rotalarından yaklaşık 170 dağcı yola koyulduk. Kafa lambalarının ışıttığı patikalarda kalabalık nedeniyle bazen mehterancılık oynasak da kendi aramızda sonuçda şafak sökümüyle Aydos un o güzelim kayaları vadileri bize çoktan kucağını açmıştı. Gurubun mümkün olduğunca birlikte çıkışını planlayan Erdak başkanı Metin Helimoğlu ve ekibi sakin ve emin adımlarla zirveye kadar gurubun yüzde 90 ını taşıdılar. Selman ı yolda bekledik durduk yine bekledik Selman başına bağladığı buffy si ve boynunda 105 mm nikon objektifiyle rambo gibi her bekleme noktasında beklenen adam ın gelişi gibi selamlandı gurubumuzca.  Zirve öncesi külah altında son ziyafemiz ise görülmeğe değerdi. saat.9.20 gibi zirveyi tamamlayıp o inanılmaz dönüş yolculuğumuz başlamıştı. Hem çıkarken hem inerken fiziksel olarak problem yaşayan her arkadaşın yardımına ulaşıp gerekli su ve yiyecek takviyesinde bulunduk. Ve sonunda onlarca çiçeği onlarca insanı tanığımız bu güzel zirveye zorlu bir inişle veda edip etkinliği düzenleyen Erdak a teşekkür edip tatlı zirve anısıyla Ereğli’ye veda ettik.

Faaliyeti gerçekleştiren üyelerimiz Tayyar Çelik, Selman Şahiner, Mustafa Eryılmaz, Fedai Erkocaoğlu,na, ERDAK bşk. yönetim kurulu ve üyelerine faaliyette emeği geçen herkese teşekkür ederiz.