Kulüp yönetimi gezi ile ilgili olarak yaptığı açıklamada;

''Sabah 8.00 gibi Kardof binamızdan hareket ettik, sabah kahvaltısı alışverişimizi yapmak için Aktekke meydanında kısa bir moladan sonra Taşkale'ye doğru koyulduk. Gün güzel olacağa benziyordu. Yeşildere Barajını üstten gören bir noktadan baraja doğru fotoğraflar aldık.

İlk durağımız Manazan'a vardığımızda hengameli bir inşaat çalışmasının olduğunu gördük. Karaman Müzesinde görevli geçici 2 personel eşliğinde Manazan'ın dar labirentlerinden önce At Meydanı'na, sonrada Kum Meydanı'na doğru kıvrıla kıvrıla ine çıka 4000 yıllık bir tarihi dokunun içinden güzel kareler alarak turumuzu bitirdik.

Gün ışığı çok güzeldi fakat ne yalan söyliyelim bu bakir tarihe hiç teknoloji dokunmamalı mı diye düşünmeden edemiyor insan. Manazan sonrası Papazın Kilise denilen mevkiye kadar tırmanıp bu bölgeyi de gezdik. Hep geçerken etkilendiğimiz Arizona Köprüsünde durarak suyun akışında güzel pozlar aldık ve az sonra Taşkale ye Atatürk ün Ata Yurduna ulaştık. Her zamanki ihtişamı ve sadeliği ile Tahıl Ambarları bizi karşıladı. Yolda bizi geçen 1 tur otobüsünün içindeki Koreli vatandaşlar ilgi ile Taşkale tahıl anbarlarını fotoğraflarken sevinç duyduk. Karaman a az da olsa turizm firmalarının geçişi ve değerlerimizin yurt dışında duyurulması adına yöre insanımızında zamanla bu turizm payından kazanabileceği güzellikleri düşünerek hoşnut olduk.

Taşkale ile bütünleşmiş kimin yaptığını bilmediğim Atatürk resmi önünde grup olarak fotoğraf aldık ve ufak bir saygı duruşu ile gıyabında Türkiye Cumhuriyeti nin mimarı Atatürk'ü ve Türk ve İslam Büyüklerimizi anarak, buradan yürüyüşle Gürlük Mevki'ne geldik. Sonbaharın son deminde gerçekten yürünesi bir yoldu. Gürlük'te acıkan karnımızı doyurarak, yeniden Tarihi Köprüye kadar yürüdük ve bizi bekleyen minübüsümüze bindik. Yeşildere de kısa bir çay ve soda molasından sonra Karaman'a ulaştık.

Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu başta büyük Atatürk ve Tüm Türk - İslam büyükleri bizlere bu toprakları bu vatanı kazandıran ismi belirsiz binlerce kahramanın ruhları şad olsun,''dendi.